Revisie (documenten of e-mails)

Vanaf versie 19.1 werd de revisie module volledig aangepast.

U kan voortaan instellen of de aanmaak van een brief, document of e-mail moet onderworpen worden aan revisie via de profielinstellingen, per gebruikersgroep


Zorg er voor dat in uw communicatiecentrum een toewijsactie werd aangemaakt ‘Te reviseren’ (*Link Communicatiecentrum toewijsacties)


"In wizard" geeft aan dat na het maken van een brief, in dit voorbeeld, er in de wizard gepolst wordt naar, in dit geval, de toewijsactie ‘Te reviseren’ (1) en dat dit wordt toegewezen aan de dominus litis (2) van het dossier. Via Opmerkingen (3) kan er altijd een manuele opmerking ingegeven worden.

Per document zal in het dossier steeds de volledige documentenstroom worden bijgehouden:



Ook een e-mail kan nu eenvoudig worden gereviseerd. U dient hiervoor wel de Outlook Addin te activeren in Themis via de profielinstellingen tab "Programma-opties":




Vink de juiste instellingen aan bij de actie uitgaand e-mailbericht :



Bij het versturen van een e-mail kan u de email opslaan als concept en deze vanuit de Outlook conceptfolder in het dossier plaatsen. Vervolgens kan u 'Revisie' kiezen bij toewijzen.