Beschikbaarheid
beschikbaar vanaf versie 5.1.6.3
Vraag
Een dossierdocument verzenden via email
Oplossing
1. Vanuit Themis:
1.1. Ga naar 'Documentenbeheer' in de dossierfiche, klik met de rechtermuisknop op het document dat u wenst te mailen en klik op 'Email'
1.1. Ga naar 'Documentenbeheer' in de dossierfiche, klik met de rechtermuisknop op het document dat u wenst te mailen en klik op 'Email'
OF Ga naar 'Documenten' of 'Communicatie' en klik op 'Emailbericht'
1.2. Vul desgewenst de opties aan bij 'Te gebruiken sjabloon' en 'Geadresseerden' en ga verder door te klikken op 'Volgend'.
1.3. Uw aangeklikt document staat onder 'Bijlage(n)'. U kan in 'Bijlage(n)' eveneens documenten toevoegen door te klikken op 'Een bijlage toevoegen'.
Klik op 'Dossierdocument' of 'Kantoordocument' om een document uit Themis toe te voegen of klik op 'Een andere bijlage' om een document opgeslagen op uw PC toe te voegen.
2. Vanuit Outlook:
2.1. Ga naar 'Outlook', selecteer het emailbericht waarin u een dossierdocument wenst te plaatsen, klik in bovenstaande balk van Themis op 'Invoegen' en klik daarna op 'Bijlage'
2.2. Klik op het gewenste document en klik daarna op 'Selecteer'
2.3. Het geselecteerde document is bijgevoegd in het emailbericht